+48 22 573 25 00

 




TWOJA KOLEKCJA


Czy karty są aktualizowane o nowe wiadomości?

Satysfakcja naszych klientów jest dla nas priorytetem. Rozwijamy kolekcje i tworzymy nowe. W miarę możliwości, karty są uaktualniane na bieżąco z zachowaniem charakteru serii. Zadzwoń do nas, a poznasz więcej szczegółów na temat interesującej Ciebie kolekcji.

Jakie są zasady kolekcjonowania kart?

Kiedy już otrzymasz paczkę powitalną i zdecydujesz się na kolekcjonowanie dalszych kart, kolejne zestawy będziesz otrzymywać co 3-4 tygodnie. Wraz z przesyłkami otrzymasz rachunki. Opłać je w najwygodniejszy dla Ciebie sposób – na poczcie, w banku, poprzez Internet, w terminie podanym na rachunku. Pamiętaj! Jeżeli zmienisz zdanie na temat dalszego zbierania kart koniecznie poinformuj nas o tym.

Czy mogę kupić Wasze produkty w sklepie?

Nie. Nasze produkty są tworzone przez naszych wewnętrznych specjalistów i mogą być kompletowane wyłącznie przez nasze dostawy bezpośrednie. To unikalne kolekcje, niedostępne nigdzie indziej na rynku.

Czy mogę wybierać karty, jakie mi przysyłacie?

Ponieważ nasze karty są wcześniej pakowane i zapieczętowane, obecnie nie ma takiej możliwości. Nasze pakiety zostały zaprojektowane w taki sposób, aby pokryć szeroki zakres tematów i pomysłów, które zaspokoją różne zainteresowania Klientów.

Czy mogę kolekcjonować szybciej?

Tak! Możesz otrzymywać większą ilość zestawów kart dołączanych do każdej przesyłki. Co więcej, zaoszczędzisz w ten sposób pieniądze na opłatach pocztowych. Zadzwoń do nas lub uaktualnij swoje preferencje na naszej stronie internetowej w dziale obsługi Klienta.

Czy mogę otrzymać przesyłkę pod inny adres?

Jeśli zbierasz kolekcję dla kogoś innego łatwiej będzie przesłać ją na jego adres. Adresat otrzyma przesyłkę z wyszczególnionymi zestawami kart, ale kwota do zapłaty widniejąca na rachunku będzie wynosić „0”. Ty otrzymasz rachunek ze szczegółami przesyłki oraz rzeczywistą kwotą do zapłaty. Łatwo można zamówić taką usługę bez żadnej opłaty dodatkowej.

Czy mogę wznowić swoją kolekcję?

Możesz wznowić swoją kolekcję, kiedy tylko chcesz w przyszłości, ponieważ zachowujemy historię Twoich przesyłek. Kiedy zdecydujesz się powrócić do otrzymywania przesyłek, rozpoczniemy wysyłkę od momentu rezygnacji. W ten sposób żadna z kart się nie powtórzy ani żadnej nie stracisz.

Jak duża jest moja kolekcja?

Każdy nasz produkt różni się wielkością. To Ty decydujesz jak długo chcesz zbierać nasze serie! Aby poznać szczegóły dotyczące wielkości Twojej kolekcji, skontaktuj się z naszym konsultantem z Biura Obsługi Klienta, który czeka na Ciebie pod numerem telefonicznym +48 22 573 25 00.

Czy można wstrzymać otrzymywanie przesyłek na jakiś czas?

Jeżeli się przeprowadzasz, wyjeżdżasz na wakacje albo chcesz wstrzymać otrzymywanie przesyłek z jakiejkolwiek innej przyczyny, zadzwoń do nas. Możesz zawiesić swoje konto tymczasowo, a potem powrócić do kolekcjonowania, kiedy będziesz gotowy. Biuro Obsługi Klienta jest czynne: pon.-czw.: 8:30 – 17:00, pt.: 8:30 – 15:00 pod numerem telefonu: +48 22 573 25 00.

Czy mogę zrezygnować z dalszego kolekcjonowania kart?

Możesz uczynić to w każdym momencie, gdyż to Ty decydujesz o swojej kolekcji kart. Jeżeli chciałbyś przerwać zbieranie naszych publikacji, wystarczy, że skonktaktujesz się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie, e-mailowo lub faxem. Powiadom nas o Twojej decyzji, a my zgodnie z Twoim życzeniem wstrzymamy dalsze wysyłki. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz wznowić swoją prenumeratę i ponownie rozpocząć ją w miejscu, w którym ją przerwałeś. Jeśli zdecydujesz się na zwrot – zgodnie z Warunkami Zamówienia, możesz odstąpić od umowy prenumeraty bez podawania przyczyny w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki. Odeślij tylko nierozpakowane zestawy i koniecznie zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki zwrotnej.

TWOJE KONTO


Gdzie znajdę mój numer Klienta?

Twój numer Klienta znajduje się na każdym rachunku, nad nazwiskiem, zaczyna się cyfrą 2. Proszę zapisz go sobie i podawaj za każdym razem, kiedy się z nami kontaktujesz. Pozwoli nam to na sprawną i szybką obsługę oraz udzielenie Ci wyczerpujących odpowiedzi na Twoje pytania.

Co się dzieje, gdy zmieniam adres zamieszkania?

Jeżeli zmieniasz adres, pod który do tej pory wysyłane były przesyłki, prosimy, abyś powiadomił nas o tym jak najszybciej. Po prostu zadzwoń, tel.: +48 22 573 25 00 lub wyślij e-mail na adres: bok@imponline.com i podaj aktualny adres, pod który mają być dostarczane kolejne przesyłki.

WYSTAWIANIE RACHUNKÓW


W jaki sposób wystawiane są rachunki?

W przeciwieństwie do innych firm nigdy nie wystawiamy rachunków z góry. Każda przesyłka zawiera rachunek za konkretną przesyłkę. W ten sposób wiesz dokładnie za co płacisz. Prosimy o dokonywanie płatności w podanym na rachunku terminie.

Jak mogę dokonywać płatności za moje przesyłki?

Masz wiele możliwości płacenia za swoją kolekcję: przekazem pocztowym, poprzez bank, system "Moje Rachunki", Internet. Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę.

Mam pytanie dotyczące mojego rachunku?

Jeśli masz pytanie dotyczące Twojego rachunku, proszę zadzwoń do nas. Podaj nam swój numer Klienta, który znajduję się na rachunku, a my udzielimy Ci wyczerpujących odpowiedzi. Biuro Obsługi Kleinta jest czynne: pn.-czw.: 8:30 – 17:00, pt.: 8:30 – 15:00 pod numerem telefonu: +48 22 573 25 00.

PRZESYŁKI


Jak mogę się z Wami skontaktować?

Jeśli chciałbyś się z nami skontaktować możesz zadzwonić pod numer +48 22 573 25 00 lub wysłać e-mail na adres: bok@imponline.com lub bądź też napisać do nas list na adres: IMP Sp. z o.o. , Skrytka Pocztowa nr 10, 00-987 Warszawa 4.

Jak często będę otrzymywać moje przesyłki?

W momencie gdy już zamówiłeś paczkę powitalną, każdą następną przesyłkę otrzymasz w odstępach 3-4 tygodniowych. Jeśli chcesz otrzymywać swoje kolekcje częściej lub rzadziej oraz w większej ilości zestawów, po prostu skontaktuj się z nami.

Co mam zrobić gdy nie otrzymałem przesyłki?

Koniecznie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta a konsultant na pewno pomoże Ci rozwiązać ten problem. Biuro Obsługi Klienta jest czynne: pon.-czw.: 8:30 – 17:00, pt.: 8:30 – 15:00 pod numerem telefonu: +48 22 573 25 00.

Zamówiłem swoją kolekcję, ale nie otrzymałem paczki powitalnej.

Po otrzymaniu Twojego zamówienia na paczkę powitalną, dostarczymy ją do Twojego domu w ciągu maksymalnie 3-4 tygodni. Jeżeli czekasz na nią dłużej, proszę, sprawdź czy przesyłka nie czeka na Ciebie na poczcie lub skontaktuj się z nami, a z przyjemnością wyjaśnimy, jaki jest status Twojego zamówienia.

Jeśli otrzymałeś zdublowane karty?

Jeżeli dwukrotnie dostałeś tę samą kartę lub pakiet do Twojej kolekcji, proszę zadzwoń do nas. Sprawdzimy, które z nich powtarzają się i doślemy właściwe karty.

Co mam zrobić, gdy muszę zwrócić przesyłkę?

Jeśli zdecydujesz się zwrócić przesyłkę, pamietaj, że musi być oryginalnie zafoliowana. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta a nasi konsultanci poinformują Cię jak zwrócić towar lub pomogą w rozwiązaniu ewentualnego problemu.